Już wiem dlaczego Okna to Okna

Wczoraj Microsoft opublikował pakiety językowe dla Windows Seven, w tym pakiet z polskim językiem interfejsu. Postanowiłem zobaczyć jak to będzie działało. Okazało się, że w systemie trzeba odszukać panelu Windows Update, a w opcjonalnych aktualizacjach odszukać języka polskiego i zaznaczyć. Później wszystko dzieje się już samo:

sev-up1

Przy okazji dowiedziałem się dlaczego Windows nazywa się Windows (czyli „Okna”). Ściąganie pakietu poprawek z językiem spowodowało pojawienie się aż dwóch windowsów z paskiem postępu. W sumie cały proces instalacji tego nieszczęsnego pakietu wymagał jednoczesnego otwarcia trzech windowsów.

Ale jak już się pościagało, to zaproponowało mi wylogowanie, później zalogowanie i… już miałem interfejs w mowie Piastów, Jagiellonów i Wazów (… tzn. litewskiego/ białoruskiego i szwedzkiego nie ściągałem… może trochę się zapędziłem…):

sev-up2

Piknie.

Skomentuj

